Tartan Scarf

Další týden, další zastávka v mé oblíbené kavárně. Po prvním týdnu na vysoké, který se mnou pořádně zamával, jsem se potřebovala trošku odreagovat, a tak jsem se stavila na mé milované perníkové latté. Podzimní náladu tohoto dne ještě umocnil dýňový cheesecake a chladnější počasí. A jelikož jsem pořádně nachlazená, zachumlala jsem se do mé nejnovější šály z ASOSU, a taky jsem vytáhla chelsea boots.

Jak trávíte podzimní odpoledne Vy? 




Another week, another stop at my favourite café. After my first week at uni that left me a bit traumatized, I needed to clear my mind and just relax, so I stopped by for a cup of gingerbread latté.
Pumpkin cheescake and colder weather accentuated the autumnal feel of this day. And because I had a cold I wrapped myself up in my newest scarf from ASOS, and pulled out my chelsea boots from the back of my closet.

How do You spend autumnal afternoons? 








Jeans: H&M, T-shirt: Lindex, Jacket: C&A, Scarf: ASOS, Glasses: ASOS, Boots: VAGABOND, Bag: Thrifted

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat